ik weet het, ben hartstikke gek, maar niet op jullie.
De eerste jaren zaten die katten gewoon buiten met oud en nieuw en dan kwamen ze de volgende dag toch wel weer tevoorschijn.
Later sloot ik ze op in het schuurtje, luikje in de juiste stand, konden ze wel binnen voor eten, maar niet meer buiten.
Ze zaten dan ineen gekropen achter de wasmachiene, tja wat is wijs ?
s 'Nachts om 2 liet ik ze dan buiten, hadden ze pech kregen ze toch nog een salvo vuurwerk over zich heen van een of andere malloot.
Nu na 8 jaren zijn ze al zo tam dat ze gewoon binnen komen, of dat het weer is ? denk het wel een beetje.
Met tussenpozen willen ze nu naar buiten, denk sanitaire stop, maar als ik na een half uur de achterdeur open, vliegen ze weer naar binnen.
Morgen mogen ze niet meer naar buiten van me of het gaat aan een riem, maar dat gaat 'm niet worden natuurlijk.
Er staat wel een open kattenbakje in de keuken wat ooit spontaan; zeer sporadisch, wordt gebruikt.
Dacht ik toch maar weer is een flinke investering te doen zojuist, voor die dieren.
Ja hartstikke gek, ik weet het.
En terwijl ik dit typ ligt er ook nog een van de twee aardig te snurken op de bank.

Zo moeten ze het nieuwe jaar toch wel in kunnen zetten als ze wat te veel drinken met de jaarwisseling.