Zeearenden Koudum (Frl) 2025
- Piet
- Site Admin
- Contacteer:
Hier verder in 2025
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."
Don't Worry Be Happy
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."
Don't Worry Be Happy
De zeearenden in Koudum zijn het jaar gestart met de bouw van een nieuw nest.
Waar ik toch wel een klein beetje bezorgd was of ze zouden blijven na de klimpartij van het vorige seizoen, zijn ze nu toch al enkele weken heel serieus bezig met de bouw van het nieuwe nest.
Hoewel, een nieuw nest: ze hebben besloten terug te gaan naar de plek waar ze in 2017 zijn begonnen. Deze foto is van 15 januari jl.; het nest is inmiddels al weer aanzienlijk gegroeid.
De "nieuwe" plek is wat meer verborgen als de vorige, dus afgewacht zal moeten worden of het observeren van het nest en het volgen van de ontwikkelingen nog steeds goed gaat lukken.

Waar ik toch wel een klein beetje bezorgd was of ze zouden blijven na de klimpartij van het vorige seizoen, zijn ze nu toch al enkele weken heel serieus bezig met de bouw van het nieuwe nest.
Hoewel, een nieuw nest: ze hebben besloten terug te gaan naar de plek waar ze in 2017 zijn begonnen. Deze foto is van 15 januari jl.; het nest is inmiddels al weer aanzienlijk gegroeid.
De "nieuwe" plek is wat meer verborgen als de vorige, dus afgewacht zal moeten worden of het observeren van het nest en het volgen van de ontwikkelingen nog steeds goed gaat lukken.

Groetjes,
Piet.
Piet.
Re: Zeearenden Koudum (Frl) 2025
Hoop dat je voldoende kan zien komend seizoen.
Bedankt voor deze update.
Bedankt voor deze update.
Re: Zeearenden Koudum (Frl) 2025
Prachtig ik ben benieuwd .