Nou met die katten gaat het prima. Met mij ook trouwens.
Loop er toch nog wel is een rondje mee s'avonds.
Ontdek ik weer een 10 cm hoog randje gaas in de heg bij de buren.
Misschien dat ie daar zijn poot laatst aan open gehaald heeft, omdat het weer nieuw was, moet ie weer even aan wennen denk ik dan maar.
Ze staan me s'morgens netjes op te wachten en dan krijgen ze wat brokjes met wat nat voer onderin, op de tafel, buiten.
Beetje de zaak bedonderen noem ik dat maar ze zijn er foxwild op, zou Peter zeggen.
Dan gaan ze even mijn tuin bevuilen, maar daar lig ik natuurlijk niet wakker van.
Daar kon ik nog wel net een foto van ze gaan maken, omdat ik dit hier nu las, onder het genot van een bakje koffie.
Ja soms ben ik ook wat laat op als ik me de dag ervoor wat heb uitgesloofd.
En daarna liggen ze een halve of hele dag te niksen in hier of daar een mandje of kartonnen doos met lekker dekentje.
En ik tuinier nog wat zoals je ziet, bergen prei dit jaar en altijd zorgen dat je op het einde van Augustus nog sla hebt.
Dan kan je nog wel een maand eten want groeien doet ie dan niet veel meer.
En zo nu en dan nog wat in en aan mijn huis veranderen. Ach ik kan nog niet zo goed heel de dag stilzitten.
Mijn hobby is het brommertje das helaas nu even einde oefening want het blokje is er onderuit, lekte en dat moet toch een monteur doen uit zeeland.
Dus weer een dagje Zeeland met even een stop aan zee voor de kitsurfers te bewonderen.
Ach zolang we gezond blijven zal het goed gaan.
Daarna zal het een ander verhaal worden.
Groeten allen en blijf gezond.