De logeerpartijtjes van de kleinkinderen in de herfstvakantie weer achter de rug.
Vorige week had Noord vakantie en zijn dus Kyan en Elin geweest.
Met hen hebben we 's avonds bij de tv een film van Disney gekeken en onderwijl gefondued.
De volgende dag zijn we gaan bowlen en lasergamen ( was voor mij voor het eerst) en we hebben gepoold.
We hebben er alle vier van genoten, was gezellig en leuk.
Deze week had midden en zuid vakantie.
Woensdagavond werden Devin en Juna gebracht en hebben we weer gefondued.
En donderdag zijn we met ze naar Naturalis geweest.
In 2018 waren we daar met Kyan en Elin geweest, Naturalis werd toen verbouwd, maar in een gebouw ernaast was toen de tentoonstelling GIF.
Nu dus het verbouwde Naturalis gezien.
Het was heel mooi, leuk en leerzaam!
Maar zoveel gezien en zoveel info, ik had er vrijdag nog een vol hoofd van.
Het is best groot met een aantal verdiepingen.
Natuurlijk zijn er heel veel objecten die je niet aan mag raken, maar er zijn er genoeg die kids mogen voelen, ruiken of onder een microscoop kunnen leggen.
Ik had geen camera mee, dus alleen foto's gemaakt met telefoon voor hun album.
Op veel foto's staan ook andere mensen dus plaats ik hier niet.
Maar deze kan ik wel plaatsen waar Jan en Devin en Juna verschillende vachten kunnen voelen.
Dit was in een zaal waar ook een medewerkster zat van Naturalis en dingen uit legde.
Zo mochten Juni en Devin baleinen van een walvis in de hand nemen en voelen en legde zij uit van welk materiaal dat was en waarom er haartjes op zaten.
Je raadt het al die foto heb ik natuurlijk gemaakt, maar er staan nog andere mensen bij op

En dan het Dino tijdperk met T-Rex en andere dino's was natuurlijk helemaal leuk voor hen.
Maar van alles hebben ze genoten, ben benieuwd wat ervan blijft hangen bij ze.