Jullie weten nog dat hier twee katten rondlopen ? een rode tamme die de buren achter hebben gelaten toen ze gingen verhuizen
en een zwarte zwerfkat. Perry en Blondy.
Nu vind ik zelden nog iets in de vangkooien of het moet die egel zijn.
Maar nu zat er Dinsdag toch een zwarte kat in.
Eerst dacht ik Blondy, maar die gaat er toch nooit meer in ?
Hij was het ook niet, was een vreemde.
Ik haar is goed bekeken en ze had een mooi v geknipt in linker oor dus het was een zij en geneutraliseerd neem ik dan aan.

Ik laat 'm in het schuurtje vrij, dan kan ze wat bekomen van de schrik en als ze vanavond niet weg is door het luikje zet ik de deur wel open.
Eten drinken kattenbak, mooi plekje alles geregeld daar.
s 'avonds kat weg nergens meer te zien.
Kom ik vandaag in het schuurtje om de katten eten te geven zie ik tot mijn verbazing dat er van de kattenbak goed gebruik is gemaakt.
Zo dat moet die vreemde dan eergisteren gedaan hebben, want deze twee gaan er nooit op die doen het in de tuin, niet goed opgelet Gerrit.
Zuiver gemaakt bijgevuld en dat was het dan weer.
Nu zie ik een poos later die rode Perry allemaal naar dat kattenluik gluren dus denk dat Blondy daarbinnen zit.
Ik denk zal is kijken want die kan ik toch al slecht in de vingers krijgen.
Zie ik 'm nog net achter de wasmachine wegduiken, alleen hij zit daar niet.
Als ik 'm dan nergens kan vinden is er nog maar een plek, het waterputje.
Daarop ligt maar een halve deksel dus hij zou erlangs naar beneden kunnen.
En ja daar ligt ie, alleen het is Blondy niet.
Zit die zwarte vreemde dus al twee dagen in het schuurtje haha.
Ja daar ga ik niet zoeken onder in dat putje. vanavond maar is trachten hem buiten te krijgen.

Ze is verder niet agressief, blaast niet of zo, maar ik ga'm toch ook niet oppakken.
Maar een kattenluik dat kent ie duidelijk helemaal niet anders was ie wel vertrokken.
Het blijft een gedoe met die katten.