Zo bijna weekend.

Voor sommigen die nog werken.
Ik ben nog een keer gaan fietsen maar verder twee dagen rust want ik had me een pijnlijke duim?
Waarschijnlijk te veel aan de schakelaar gezeten van de onderstuining want daarmee ging ik het het eerst voelen.
Het deed verdomme zo'n pijn dat het wel een doktersbezoek waardig was.
Maar toen dacht ik aan de vorige keer en dacht, dadelijk vragen ze weer om er een foto van te maken en op te sturen.
Die medicijnman, soms heb je er iets aan maar moeilijk berijkbaar tegenwoordig hier.
Afin het was vanzelf gekomen en zoals zoveel het ging vanzelf weer weg.
Gisteren heb ik achter onder het afdak opgeruimd, weer een aanhanger vol met hout en me 'oude' fiets er ook maar bijgedaan.
Ik gebruik die toch niet meer.
Voordat er een nieuw dak op huis kwam had ik het er helemaal opgeruimd, maar daarna werd het weer een bende.
De aanhanger stond er ook nog onder die moet ook in de garage en dan kunnen we weer een feestje bouwen onder het afdak.
Het werk was me zo goed bevallen dat ik vanmorgen al weer vroeg wakker ben.
Maar de klusjes zijn weer even op. ja vanmiddag even de aanhanger gaan lossen nog.
De fietsendrager moet er ook nog af zag ik, zoveel of beter weinig, gebruik ik de auto nog, ook maar wegdoen dan.
Nou ja doen we ons maar te goed aan koffie en zo zo, de katten zijn al mee rond geweest vanmorgen.
Fijne Vrijdag allen. Ik pak nog een bakkie.

En ik ga ook nog wel is een vogeltje kijken op de bekende plaatsen maar die zie ik ook niet.
Enkel een aalscholver op de grond nog wel, bij htc.