Ja verschil is goed te zien, met je foto van inmiddels een week terug.
Stonden er inmiddels weer stokken langs de Hoenwaardseweg? Niet vanwege sneeuw maar nu vanwege het water. Met tractor kunnen ze dan nog bij de huizen komen.
Is wel apart gezicht als zelfs brugdek bijna onder water staat.
Landschapsfoto's of andere mooie foto's 2023
- Dorine
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Landschapsfoto's of andere mooie foto's 2023
Herma,
je zult vast wel het nieuws gevolgd hebben, Zwolle en Hattem hadden aardig last van hoog water.
Hier was het 2 dagen nagenoeg droog begint het gistermiddag ineens te hozen, niet normaal, in een goed kwartier stond alles blank en
paar uurtjes later weer. Daarna regenmeter leeggemaakt en 30 mm weggegooid, en ongeveer 25 mm was van die 2 hoosbuien.
Water in de AA was idd gezakt maar het grondwater hier in de put stond weer hoger.
En dinsdag en woensdag krijgen we weer een giga lading water over ons heen en daarna schijnt het droger te worden, ook kouder maar daar kleed ik me wel op en
hopelijk ook eens een keer wat zon want die mis ik toch wel. Je zou er voor op vakantie gaan .....
je zult vast wel het nieuws gevolgd hebben, Zwolle en Hattem hadden aardig last van hoog water.
Hier was het 2 dagen nagenoeg droog begint het gistermiddag ineens te hozen, niet normaal, in een goed kwartier stond alles blank en
paar uurtjes later weer. Daarna regenmeter leeggemaakt en 30 mm weggegooid, en ongeveer 25 mm was van die 2 hoosbuien.
Water in de AA was idd gezakt maar het grondwater hier in de put stond weer hoger.
En dinsdag en woensdag krijgen we weer een giga lading water over ons heen en daarna schijnt het droger te worden, ook kouder maar daar kleed ik me wel op en
hopelijk ook eens een keer wat zon want die mis ik toch wel. Je zou er voor op vakantie gaan .....
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.
www.peregrines.nl
www.peregrines.nl
Nou wees welkom...
- Dorine
- Site Admin
- Contacteer:
Lief van je Herma
Geniet van vandaag, het wordt toch nooit morgen.
www.peregrines.nl
www.peregrines.nl
Nou komop Dorine , even de boel regelen en na de Nieuwjaar er naar toe .
Twee dagen rijden , en lekker even genieten
Twee dagen rijden , en lekker even genieten
- Piet
- Site Admin
- Contacteer:
George Orwell wrote:
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."
Don't Worry Be Happy
"All animals are equal, but some animals are more equal than others."
Don't Worry Be Happy