Fijn dat je het ook ontdekt hebt Gerrit , jammer dat je te ver weg woont want anders had ik wel wat ritjes met je mee gaan fietsen .
Want nu fietsen we bv met tweeën bv morgen naar Liempde via natuurlijk fietspaden en dat is dan toch rond de 50 km we stoppen wel elk uur een keer, even, een napoleon zuurtje , bij 20 -25 km ergens n bak koffie , en dan rond 35 km een appeltje of zoiets , even je kont rust geven .je bent dan toch al snel een uur of 5 lekker bezig op je gemak , heerlijk.
Het werkt ook verslavend moet ik zeggen want als het regent tja dan geen fietsen .
En alleen 50 km te fietsen vind ik ook niks aan .
Ja Herma , maar zoek het goed uit , ga niet over een nacht ijs , bij een fiets kopen , want daar zijn ze toch te duur voor .
En ga in hemelsnaam niet voor Stella of dat soort merken .
Je kan makkelijk een goedkopere kopen van bv een oudere model, of als de afstand niet zo belangrijk is.
Moet je dikwijls een heuvel of is het bij bij jullie vlak ?
Neem er een met een middenmoter ,ga je veel over bospaden dan zijn de wat bredere banden weer fijn , waar de accu zit is niet zo heel belangrijk ,daar moet je echt rekening mee houden .
Gerrit heeft een goede keus gedaan , lekker laag , evenwicht in het midden door accu en motor , een goed bereik sterke Bosch Motor , daar is over na gedacht
En ja mijn fiets was inderdaad aan de dure kant , maar ik dacht dit word waarschijnlijk de laatste

de volgende word een scootmobiel