foto's, filmpjes en verslagen van slechtvalken in Nederland
Webcambeeld Eindhoven - Catharina
Webcambeelden ASML-Veldhoven - KLIK
Webcambeelden WRN - KLIK
Wat een prachtige foto’s van de valken Evan, en Cora!
Het is altijd opletten geblazen bij het uitvliegen van de jongen, het zijn nogal eens brokkenpiloten.
Een slagveld in de kast! Er ligt ook een grote bonte specht.
De jonkies waren flink aan het oefenen en zaten overal op de kerk. L/HE kan al goed vliegen L/HH en L/HC hebben nog wat moeite en L/HB moet haar eerste vlucht nog maken
Liempde deze morgen. Toen ik zag dat ik uitval had en pas om half 12 moest beginnen had ik een idee ik ga morgenochtend vroeg op om naar Liempde te gaan. En dat deed ik om 5:00 ging de wekker en om 5:45 zat ik op de fiets richting Liempde. ik kwam aan en alle 6 de valken waren te zien. Pa en ma zaten boven, L/HE en L/HB zaten op het rooster en L/HH en L/HC op de groene toren. toen ze genoeg gepoetst hadden begon de activiteit. L/HH begon met vliegen. Toen L/HH klaar was na een uur vliegen en landen was het de beurt aan L/HC die ook paar rondjes vloog. jammer genoeg kon ik niet zo lang blijven dus na anderhalf uur ben ik terug naar huis gefietst. Dit zijn wat van de foto’s die ik gemaakt heb!
Prachtig Evan! Je inspanningen werden weer beloond! Mooi om te zien hoe LHH langs de daken vliegt, je hebt daar ook wel een mooie omgeving met zo’n kerk.